Kızlar merhaba, yazdıklarınızı okudum, Allahım bizlere ve bizim gibi tüm isteyenlere sağlıklı ve hayırlı evlatlar nasip etsin inşallah ☺️
Bende bir umutla yarını bekliyorum inşallah...
cumartesi gecesi tahlil yaptırdım 12.43 çıktı..
yarın nasip olursa tekrar baktıracağım, inşallah güzel sonuçlar alırız.. birbirimize dua edelim 🤲🏻