Mom092 Kader_17 diger hamileligimi cok erken ogrenmistim kuzum bikac gunlukken cokk strese girdim düşük yaptım bu sefer eger varsa beklemek istiyorum sabrim nereye kdqr gderse bakalm😂😂
_kbranr_33 Kader_17 merhaaba ben yapmıstım hatta duruyorsa resmı atarım ıkındın saat 4 gibi yapmışstım canım
Serife07 Tekinnn hamilesin canım gözün aydın adetime 1 hafta kala yaptigimda benimde böyleydi ertesi gün de kan da 69 çıkmıştı
Tekinnn Kızlar toplu cevap olsun.. 7.23 çıktı gebelik varda diyemem yokta dedi. Çarşamba günü bi daha gel test yapalım artarsa vardır dedi.
Yvsbsra Tekinnn canım ilk 39 çıktı iki gün sonra 133 ertesi gün doktora gittim oda test istedi 211 çıktı perşembe gidicem keseyi görmeye
Tekinnn Merve6475 inşallah değer artar güzel şeyler olur. İkinci kez kayıp yaşamam rabbim yaşattırmaz inşallah 🙏
Mom092 Tekinnn yok kuzum hic takma doktorlar neler soyluyor bu surecte yaa ben ilk ogrendigmde 8.23 falandı iki gun sonra iki katina cikti 8 binleri gordum fakat dusuk yaptim malesef rabbim seninkini sagliklica kucagina verir stres yapma sakin doktor sunu soylemis bunu soylemis dusunme sen rabbimden hayirlisini iste