Tekinnn __birafitap__ bende eşimin zoruyla yaptım Benim hemen öğrenip iğne kullanmam lazım oyüzden yapıyorum yoksa bende yapmam. Ama 4 gün güzel bir süre bence yap
Tekinnn Bdjd 2 gün var canım ama benim düzensiz zaten adetlerim çatlatma iğnesinin 14. Günü kan testi ile bakalım dedi doktor ben dayanamayıp test yaptım bugün daha 13. Gün
Tamam Tekinnn çatlatma iğnelerinde b-hcg hormonu oluyor.Test belirtilen sürede 2. çizgi hafif oluşmuşsa ya iğneden ya da gebelik var inşallah.Ama daha uzun bir süre sonra baktıysanız test negatif
Tekinnn Marayy emin olamadım ki kuzum herkes bişey dedi. Ben erken yaptogıma pişman oldum nerdeyse.. eşim zorladı yaptırdı
Deletedmom2224 Tekinnn siz yine erken öğrenmişsiniz ben iğneden sonra adetim geçene kadar test hep negatif cıktı yok sanmistim şimdi 6+5 iz 😊 benim de ilk testim böyle adet geçtiği halde 💕
Tekinnn Deletedmom2224 bende eşim zorladığı için yaptım yoksa yapamazdım cesaretim yoktu. Şuan adete göre tam 4 haftalık tabi ki varsa 🤲🏻☺️ Peki ilk değeriniz kaç çıkmıştı böyle idrar sonucana göre
Deletedmom2224 Tekinnn 62 çıkmıştı 😊 klomende düşük çıkıyor biraz değerler Nedense ilk bebegimde öyleydi 😊
Tekinnn Deletedmom2224 gonal f kullandım canım ben klomen büyütmüyor benim yumurtaları bakalım benim ki kaç çıkacak yarın
Deletedmom2224 Tekinnn anladım o nasıl işliyor bilmiyorum ama olsun pozitif çıkıp sağlıklı artsın da 😊💕
flz355 Tekinnn Var var var. 🤰🏻 Benımde ilk testim böyleydi 10.haftayı bıtırıyoruz 🙏🏻 Yerınızde olsam hemen kan testı yaptırır netleştirirdim idrarda çıktıysa kanda da çıkıcaktır. 🙏🏻 İçiniz rahat ederdi 🤗