Sxbmd Tekinnn teşekkürler canım Bende çatlatma iğnesinin 13 günü.bugün idrar testi yaptım ilk önce çıkmadı,sonradan ikinci çizgi çoook silik çıktı
Lastmoon Tekinnn silik olarak var gbi daha yeni olabilir yarın inşallah müjdeli haberi alırsınız inşallahh Allah isteyen herkese tattırsın.
Tekinnn Meowduman elim de bir tane test vardı yoksa bende yapıcam da. Yarın zaten kan vermeye gidicem ☺️İnşallah güzel haber alırım
Tekinnn Mom092 benim de 3 ay önce oldu değerlerim çok iyiydi yükseldi falan birden gelişimi durdu düşük başladı