Tekinnn https://imgyukle.com/i/k6iipb Kızlar çatlatma iğnesi olalı bugün 13. Gün vurulduğum günü saymıyorum sayılmıyor demişti doktorum. Sizce de var mı görüyor musunuz? Eşim ben görmüyorum dedi tam da çıkmadı emin olamadım yarın zaten doktorum çağırdı kan testi vericem varsa direk kan pıhtılaşması için iğneye başlamam gerek meraktan duramadım yaptım 🤦🏻♀️
Deletedmom2224 Tekinnn çizgi ne zaman cıktı o önemli 😊 çizgi var gibi ama sonradan çıktıysa yok demektir ama Insallah vardır bi kan testi verin 😊
Tekinnn makbule17 gerçekte daha belirgin fotoğrafta tam değil bende var gibi dedim ama sizlere sorayım dedim
Kubra5847 Tekinnn inşallah canım var gibi görünüyor kesin hamilesin Şimdiden karnını okşayıp bebeğinle konuşabilirsin ☺️
Tekinnn Kubra5847 inşallah kuzum inanmıyorum hala başka gözlere soruyorum işte yarın kan testinde inanırım ancak bu benim 2. Bebeğim olcak eğer varsa ilkini düşük yaptım korkuyorum herşeyden
Melikemsluu Benimki de böyleydi şuan 5 haftalık hamileyim bu testlerin bi büyüğü var ondan daha net kesin sonuç alırsın 🙂
Tekinnn Melikemsluu yarın kan testi var zaten meraktan yaptım böyle de daha stres oldum var mı yok mu diye ☺️ Hayırlı olsun size de
Tekinnn __birafitap__ bende eşimin zoruyla yaptım Benim hemen öğrenip iğne kullanmam lazım oyüzden yapıyorum yoksa bende yapmam. Ama 4 gün güzel bir süre bence yap
Tekinnn Bdjd 2 gün var canım ama benim düzensiz zaten adetlerim çatlatma iğnesinin 14. Günü kan testi ile bakalım dedi doktor ben dayanamayıp test yaptım bugün daha 13. Gün