her şeye yapay bilmem ne diyen tiplere de uyuz oluyorum gıda fetişizmi bu başka bir şey değil. 100 sene öncesinde mi yaşiyoruz çiftligimiz filan mi var? saçma sapan şeyler. Ayrica tavuk muhabbeti olmuş yedigimiz tavuklar obez tavuk sadece cinsi o yani et tavuğu da derler saglik bakanliginin sitesinden de bulabilirsiniz. Zararli değil sadece cinsi farkli 3 ayda büyüyor ve obez oldugu için hiç durmadan yiyor. Bahçende yem le besledigin tavuk o kadar yemiyor 7 ayda büyüyor mevzu bu.