Mstfaslhn1234 mantık çerçevesinde doktorumun da yönlendirmesiyle zararlı olacak yiyecekleri zaten yemem. Eğer bebeğimi düşünüyorsam kimsenin de bana şunu yeme diye hatırlatmasına gerek kalmaz. Koca tarafından konulacak Yasak tabirini çok doğru bulamadım kusura bakmayın☺️ Hayatlarımızı birleştirmiş olabiliriz ama hepimiz fikirde özgür bireyleriz, doğruyu yanlışı ayırt edebiliriz diye düşünüyorum🙂 Bebeğini anneden daha çok kimse düşünemez.