38Prens38 Mstfaslhn1234 ama herşeyi kaynatp içemezsın bebege esas zararli olan seyler onlar allah korusun iyi diye sevdigin sey düşük bile yaptırır
NihanMine Mstfaslhn1234 bende bazen Of iyi be diyorum ama bazen canım o kadar çok istiyor ki vermeyince sinirden ağlayasın geliyor gözlerim doluyo falan o zaman yarım bardak falan veriyor 😂 zaten 2-3 haftada bir anca içiyorum onda da içeyim yani doktorum gümde bir içebilirsin demişken kocam sağolsun çok bilmişlik yapıyor 😂
busraaylmz Mstfaslhn1234 yani maden suyunu alıştır kendini haliyle havalar çok sıcakken hep böyle soguk şeyler canım istiyor bende hep maden suyu içiyorum 😊
Gulzade Mstfaslhn1234 bebek dogasıya kadar yasak olan yiyecek ve icecekler. Cips Kola Jelibon Cig kofte 😂😂😂 Ama tabiki arada vicdana geliyor kocacim azcikta olsa yiyorum😂
Gmz88 Mstfaslhn1234 zararlı olacak şeyleri yememi istemiyor bu çocuk benim olduğu kadar onunda o yüzden karışmak en doğal hakkı. Ama şöyle Bi durum var kendiside asla karşımda yemez doktorum şekerden uzak dur dedi o günden beri eve dondurma dahi girmedi şekeri ikimizde hayatımızdan çıkardık.
Tazeanne0134 Mstfaslhn1234 hayır kuzum değil aksine yararlı ama bak soda değil maden suyu ben Gün de 1 tane içmeye çalışıyorum içinde bizlere yararlı tüm vitamin mineraller var kalsiyum florür vs
Nuur2001 Ben yesemde bebeğim kabul etmiyor çiğ köfteyi 😂 hemen geri çıkarıyorum 🤢 cips de yiyorum eşim izin vermiyor bende aşerdim diyorum bi kaç tane yememe birşey demiyor 😂
Fatmamuduk Naze2151 ahahah öyle ama canım gece bi acıkıyorum ki sorma gitsin zor tutuyorum boğazımı 😅😅
Hfzrmysa Çiğköfte yeme diyor çocuğun gözleri yanarmış dondurmayıda eriterek ye çocuğu donduracaksın diyor 😂😂😂 5 haftalıkken filanda kafasını karnıma koyup güye hareket ediyor diyordu şimdi kalbini dinliyor hergün duyuyormuş😂😂😂
Sibella86 Mstfaslhn1234 arkadaşının çiftliği var. Gidelim kestirelim ye diyor ama beslediğim hayvanı yiyemem oda içimde kalıyor😂
Ozgehasan Asrinayaz bilmiyorum canım etki sevmem zaten doktora sorduk öyle çığ falan detaylı sormadık zarar li diyince eşim direk yasak dedi hastaneden çıkarken. Sadece bi kere yedim o da çok istedim icin başka yemedim 😊
Tazeanne0134 Mstfaslhn1234 normalde bende içemezdim ama hamilelikte özellikle faydalı olduğunu bildiğim için evlendikten sonra kendimi alıştırmak için Gün de yarım şişe içiyordum eşim de sağ olsun diğer yarısını içerdi öyle öyle alıştım icemiyorsan ayrana ya da doğal meyve sularına ekle ve iç kuzum öyle de güzel oluyor