Akademisyenanne Canım benim de 3. Evre böbrek büyümesi var ve ağrım aynı senin gibi sürekli değil ara ara yokluyor. Doktorum bu kadar az ağrın olması mucize dedi, 28 haftaya kadar bu az ağrıyı değerlendirelim idare etmeye çalış bebeği riske atmayalım sonrasında böbreğinin durumuna göre bakarız dedi. Yani ağrı yoksa böbrek büyümesi yoktur diye bir şey Yok.