Malesef şuanda aynı şeyi çekiyorum bi kaç kere ben de yazdım buraya sağ böbrekte inanılmaz ağrı kadin doğuma gittim enfeksiyon dedi antibiyotik verdi yolladi ama hiç bir etki etmedi antibiyotik dayanamadım ağrılara urolojiye gittim sağ böbrekte taş var dedi😥 işin kötüsü yapılabilecek bisey yok doğuma kadar dedi parolla filan biraz nefes alıyorum her gece ayaktayim 😒 hiç böyle bisey yaşamamıştım rabbim herkesin yardımcısı olsun