BirVeraAnnesi35 Çok teşekkür ederim açıklama yaptığınız için 🙏🏼☺️Çok geçmiş olsun umarım tekrar bir sıkıntı yaşamazsınız. Ben de özel hastaneye gidiyorum, 27. Haftamdayım ama bu sıkıntı başladığında 24 haftalıktım. Benşm doktorum da ağrı çok olursa bebeğe zararlı olacağını söyledi ama ağrın az olduğu için idare edebildiğin kadar özellikle de 28. Haftaya kadar dişini sıkmaya çalış dedi. Haftaya tekrar kontrole gideceğim bakalım ne diyecek. Stent takıldıktan sonra bu işlem erken Doğumu tetikleyebilir o yüzden en azından 28 i atlatalım diyorlar ama tabi sizin gibi çok ağrım olursa takmayı tercih edecekler. Siz de bebeğinizi sağlıkla kucağınıza alırsınız inş 🌸🙏🏼