Eceee kaynanmda herseye cok karışam biridir cok kavgalarimz oldu karısmamasini gerektigini ögrendi sorun yasamak istemedigi için karismaz.
Annem evime gelince bile eve karisiyo ertesi gün arayip perdelerini yıka vb laflar ben zaten onlar gelmeden yikiyorum cocuk degilim ev eski yapı sobali nekadar yikasamda soba sagolsun kotu oluyor doguma yakin halilari degistircez herseye mudahale ediyor bende bunaldim doguma kadar gtmek istemiyorum 4gundur aramiyorum ozledim ama kendileri arasin artik. Cok kırılıyorum o yuzden dogumdan sonra evimde olmak en iyisi yaz bebegi olacak kızım onu gydir onu yap bunu yap der ben fazla isime karisilmasini sevmiyorum 😊