Benim de ikinci olacak inşallah ilk sezeryan dı çat çok dar olduğu için mecburen sezeryan oldu ama genişte olsa başarabiliceğimi hiç düşünemedim adet sancısında bile yataklara düşün biriyim doğum sancısını hayal bile edemiyorum herkesin bi nasibi var alttan dikiş olacağına karından oluyo rabbim her ikisindede yardımcımız olsun