Bayan doktorlara gidip sorun çoğu sezeryan olmuştur riskleri tartışmaya gerek Yok herkes bünyesini ve vücudunu tanır normal Doğuma girip yapamayıp sezeryana alınan çok hamile duydum vücudunu tanıyan insan kendini tehlikeye atmaz zaten sezeryan olunca yarım anne olmak nasıl bi söz nasıl bi tabir ya bana göre annelik doğurmak değil o bebeği sahiplenmek 4 kolla sarılmak herkes bi şekilde doğurur ama o bebeği sevgiyle sahiplenmek onu sevgiyle dürüstlükle büyütmek her annenin harcı değil ki görüyoruz haberlerde çöp kutusuna atmış tuvalete atmış doğurmuş doğurmuş bilmem neler yapmış arkadaşlar Doğum şekli kimseyi yarım anne yapmaz. Keyfi diye bi tabir olduğunuda düşünmüyorum kişi kaldıramayacağını biliyorsa sezeryan ı seçiyor ki sezeryan da ameliyat unutmayalım eğer normal Doğum yapamıyacağını bile bile girersen normal Doğuma aklına şaşarım o insanın bebeğini tehlikeye sokar bırakın Doğum şeklini insanları yargılamayı her ne olursa olsun ne düşünürse düşünsün saygı duyalım en önemlisi bu.