Bende Çarşamba günü sezeryan olacağım kısmetse bebek 4 kiloydu en son kilosu fazla olduğu için ama çok korkuyorum sonda ameliyat ortamı galan nasıl olacak hiç bilmiyorum şaka gibi geliyor hala doğuracak gibi hissetmiyorum ama 39+2 deyim doktor neden bu kadar çok tuttu bilmiyorum 39+5 te Doğuma gideceğim ama yalancı sancılar çok fena yokluyor geceleri 🙄