35 haftalık hamileyim. Normal görünüyor ama bebeğin kafası büyük 1 ay önde gelişimi koca kafalı olcak oğlum :) bundan dolayı doktor sezaryan olabilir belki dedi. Diyorum ki normal doğum sancısı çekmesem kendi isteğimle sezaryan olsam nasıl olur sezaryan çok mu kötü sonuçta normal da doğurmadan acı çekiyorsun sezaryan da da Doğduktan sonra. Kafam karıştı ne yapacağımı bilmiyorum ya sizce