Ben 3. Bebişimi bekliyorum nasipse de 4 gün kaldı kavuşmaya. Ilk ıkısınıde sezaryen la Doğum yaptım cok şükür hiç bir sıkıntı yaşamadım hemen ayağa kalktım ve normalken ben kendi isteğimle sezaryen oldum.Korkulacak bişey yok Rabbime güvenin duanızı edin gerisi güzellik inşallah 💕💕