baby10 bende hamile kaldığım ilk günden beri erkek olacak diyordum annemler senin kızın olacak sen gorursun dedi kaç kez hiç sanmiyorum anne erkek olacak eminim dedim ve erkek olduğunu öğrendik ☺️ Anne ne hissederse o olur diyorlar ama ,hayırlı sağlıklı şekilde kucağımiza Almayı nasip etsin Allah insallah