Ben de deli gibi kiz hissediyorum sanırım kız istedigimden🙈 ama daha çok var öğrenmeme kızlar 🤔 peki cinsiyeti belli olan arkadaslara soruyorum. Hani bir inanış var mide bulantısı yaşıyorsan kiz bebek, mide bulantısı yaşamıyorsan erkek bebek olur diye. Sizce doğru mu? Sizlerde nasıldı gercekten tuttu mu? Bu inanışa bakarsak 7+0 benim su an ve mide bulantısı şikayetim yok🙄🤷🏻♀️