Kubraseyit00 hamileliğin ilk üç ayında akıntı çok normal ben de progestan kullanıyorum gece yatarken 1 tane fitil olarak ,gün boyu da geri geliyor ister istemez ,hatta şuan benim kasintim başladı gibi çok fazla akıntı olunca kaşıntı da yapıyor maalesef 😔