5 haftLiktan beri kullaniyorum.dr.da spylemisti basdonmesi yapicaktir diye 7.haftayizz.müthiş basdonmesi yapiyor.Uykudan gozum acilmiyor hic bir ise guce bakamiyorum günde 3 kere aliyorum. ağızdan bol su ile ilk hafta sürekli islaklik vardı korkudan wc gidemez olmuştum. çok değerli bir emaneti bekliyorum.sağlıkla geçer umarım bu süreç.hepimize kolayliklar.coraspirin günde bir.prolutan iğne haftada birgun.