Alisannesi aynen bende bazen sumu acaba diye korkuyorım doktor normal dedi bide bende biraz enfeksiyon da var . Zorunda kalmadıkca dışarı cıkmıyorum evde bi süpürge yapsam bile akşam işkence gibi geçiyo ağrıdan fiZik tedaviye gönderdi doktor ama hiç bişey yapamıyolar fiZik tedavide malesef çok yürüme çokta yatma hoca eşliğinde egzersiz yap dedi. Belden başlayıp kaça ve bacağa doğru iniyo