Kubraseyit00 Canım istersen bi doktoruna danış evet akıntı illaki geliyor canım ben 2 kere felan değiştiriyorum çamaşırı 3 te olabilir, Benim daha önce düşüğüm olduğu için pregestanı ilk başlarda günde 3 defa kullanıyordum şimdi 4 aylık düşük riski azaldığı için doktorum günde 1 defa almamı söyledi ,rabbim tüm bebekleri korusun inş