Valla fatih devlet kadar rezil bi hastane görmedim.. Gebzede oturyorm ama tuzla devlete gidiyorum.. Sana tavsiye ederim bi git muayene ol.. Özellikle hulusi levent hocaya... Ben ilk doğumunu özelde yaptım ve devlete karsıydım. Taki bu dr ve hastaneyi keşfeden e kadar.... Allah izin veririse doğumumu da tuzla devlette yapıcam..