kymet_41 Benim teyzem orada cihangir beye gidiyordu, dış gebelik geçirdi doktoru anlayamadı artık zehirlemeye başlamış ölüyordu teyzem. Erken müdahale edip farkedemediği için tek tüpü alındı tek tüpü kalmıştı. Teyzem dediğimde yaşlı değil o zaman 21 yaşındaydı. Yıllardır orada cihangir bey çok iyi olsaydı yükselirdi şans eseri o zaman bir bayana muayene oldu o farketti. Merkrz hastanesine gideceğine sevlete git hiç bir farkı yok..