Cansinsen_ ben neslihan yetginere gidiyorum arada kontrollerime özele gidiyordum doktorum numarasını vermedi enfeksiyon falan çıktı ulaşamadım hastane doktoru aramadı, doktor rapor almış üstüne izine çıkmış randevum ertelendi durdu. Eşimde ordada muayene oluyorsun burdada, doğum ikisindede aynı burda yap dedi taşınma ihtimalimiz de var burda doğum yapayım dedim ama.. Farabi nasılmış? Odaları tek kişilik mi? Eşin kalabilirmi yanında?