126 çıktı beta Allah'ıma şükürler olsun 3 gündür kahve leke var ondan da umudum yoktu ama Rabbim umudun bittiği yerden çiçek yolladı bana şükürler olsun anlatamam size mutluluğumu 🥰🥰🥰 inşallah bu yerleşme kanaması dır Rabbim devamını getirir dua edin bana lütfen bebegimi göreyim kucağıma almak nasip olsun.. Şu an ki duygularımı anlatamam ben burda ne yazıları aglaya aglaya yazdım, okudum, güzel şeylere göz yaşımla sevindim ortak oldum. İnşallah devamı gelir lütfen dua edin bana 🙏🙏 içimde tutunmaya çalısıyo yavrum 😔