Elyesaa3 Cemreask benim tek belirtim adetim geçti ve kahve lekelenme vardı. Ben hiç umut etmedim olurum olurum diye bekledim ama şükürler olsun inşallah tutunur bana 🙏🤲🏻
Asli_62 Elyesaa3 Elyesaa3 Ohhh Ohh allahım şükürler olsun çok mutlu oldum sağlıklı kucağımıza alırız inşallah 😘😘😘
Elyesaa3 Asli_62 amin amin inşallah Allah razı olsun inanın çok güzel bir mutluluk korku heyecan var inşallah saglıkla gelir çocugumm🙏🤲🏻😔