Gkhn71 hamilelik döneminde kuşunu vererek cok doğru karar vermişsin , grip mikrobu hamile bayanlar için sın derece tehlikeli kuşlardaki . Hiç uğraşma cünkü kedide evlat diye yorum yapıp , o dönem kediyi beslemese ölecek olan , hatta karnındaki bebeğin hayatını hiçe saymayı marifet sanan insanlara birşey anlatamazsın . Yıllar boyu kendileri kedi beslemiş elbette onlara birşey olmaz ama yeni besleyene besle birşey olmaz diye akıl verebilmek , oda evlat günah ahını alırsın derken o karındaki bebeğin hayatını hiçe saydırmaya calısan kişilerin bu durumları cok enteresan , beyin infilak ediyor . Oyüzden hiç cevap verip yorulma . Üzme canını boşver