Vera18 bende yasemin hanıma gidiyorum yaklaşk bi senedir gebelk önceside ona gidiyodm hala ona devam ediyorum çok da memnumum.randevu konusu erken alırsanz istednz güne istednz saate rahatça bulabilirsinz. sabah gidincede sıra bulunuyo ama bekliyosunz bi doğum oluyo bişi olıuo doktor gecikiyo filan öyle ama devlette hiç bulunmıyo olsada çok ilgilenilmiyo bi tuğba hanm vardı oda özel muayne açtı biraz pahalı.detaylı ultrason için bölgeye giidicm 19daym şuanda anca 21.hafta için sıra bulabildm o zmn gidicm.bende duydm çok ilgilenmedinin perontologn ama başka çare yok koca Vanda uzman yok.bu konu gerçekten çok sıkıntı burda 3.senem böylede devam eder. doğumu daha düşünüp planlamadk bakalm zaman ne gösterecek.