Vera18 buranın kadın Doğumu berbat canım benim arkadaşım çikolata kistini aldırdı yüzüncü yılda sonra doktorunu kontrol için tekrar bulamadı kontrol için bi ay hastane hastane dolandı. Ya paraya kıyacaksın yada böyle oluyo ne yazık ki doğum oranı yüksek olduğundan kimseye sıra gelmiyo biz burda görev yapıyoruz ben bebeğimi sağlıkla kucağıma alayımda parasını pulunu geçtim artık inşallah hepimize kolaylıklar versin Allah