Vera18 içler acısı ya durum. Ben hiç bulaşmadım o yüzden devlete. Ama sıra için siz o saatte gitmeyin eşinizi falan gönderin yazık günah. Özelde de sabah erkenden gidince o güne sıra bulabiliyorsun lokman hekimde ama ben genelde randevu alıyorum. Anlamadıysam da sıranın ortalama saatini öğrenip awmye geçip geziyoruz sinemaya falan giriyoruz😀 Bütün gün oralarda beklenmez ya. Ben Van şartlarına kendimce böyle çözümler buldum.