Muallimannecik sanırım 26. Haftada gittim tam hatırlayamadım zaten 20 haftadan sonra öneriliyor doğum kursları. Ben çok araştıran biriyim aslında orda öğrendiğim şeyleri araştırarak okuyarak da öğrenebilirdim. Ama ortam, bilgilerin güvenilir Bi kaynaktan olması, nefes egzersizleri, başka hamileleri görmek açısından çok güzel oldu. En büyük katkısı eşime oldu aslında sürece dahil oldu. Çünkü doğum sırasında bizim haklarımızı bilmemiz önemli ama biz savunacak halde olmayınca eşler devreye girmeli😀 Eğer normal doğum önceliğinizse tavsiye ederim. Ha bide bana en büyük katkısı asla sezeryan olmak istemiyordum kafamdaki o tabuyu yıktım. Biraz uzun oldu ama 🤷🏻♀️