Semisko 38 haftanda sezaryana almış canım normal bende 37+4 de gircem gün aldık işte bekliyorum bende epidural anestezi istiyorum herkesde demek farklı etti yapıyo tanıdıklarım hemen ayaga kalktım cok memnunum diyodu canım olsun güzel şeyler inşllah düzelirsin canım rabbim saglıkla büyütmeyi nasip etsin kaç kilo doğdu bu arada bebek canım ??