Selam herkese. Geçtiğimiz pazartesi günü 37+5 te rutin kontrol için hastaneye gittik. İlçede yaşıyoruz Konya merkezde hastane bize 1 saat uzaklıkta. Hastane çantamız yaklaşık 3 haftadır arabada bizimle geziyordu. Nst girdim sancı yok. Ultrasona girdim doktorun yüzünün şekli değişti bi alttan muayene edelim dedi bu Arada ilk defa alttan baktı hiç açıklık yok. Bebek 3 haftadır kanalda ve normal doğuma uygundu. Ama kanalda sıkışmış ve açılma yapamadığı için damarlardan biri kanı az taşımaya başlamış. Dedi seni bugün göndermem yatış yapalım alıcım bebeği. Doktorumu çok severim ve güvenirim. Tamam dedim demesine de bi bi şok halindeyiz eşimle. Boşlukta gibiyiz. Bu kadar hızlı ilerleyeceğini de tahmin edemedik. Hemen odaya aldılar üstümü çıkardılar elbiseyi giydirip boneyi taktılar. Çıktılar odadan. Eşim bana bakıp ağlamaya başladı bende ojelerimi çıkarmaya başlamıştım. Geldi öptü beni ağladı falan. Kimsemiz yok garip kuş gibi kaldık. Aradık ailemizi ama gelmeleri en az bir buçuk saat sürer. Bi anda girdiler odaya sedyeyle aldılar beni baya bildiğin gidiyorum ama halen bomboş saf gibiyim. Tam eşimle ayrılırken duygusallaştım o da kısa sürdü zaten. Tanımadığım bir sürü doktor ebe hemşire. Anestezici geldi bir kaç denemeden sonra yapabildi iğneyi çünkü hep irkildim az da sinirlendi gibi bana 🤣 neyse uyuştu bacaklarım ve nihayet doktorum geldi semoş hoşgeldin diyerek. Başladılar işte baya kesiyorlar beni de ben dokunma hissediyorum sadece. Anesteziciye sordum kestiler mi diye güldü kestiler dedi. İçimden dedim 10 dk sonra sesini duycam oğlumun. Dediğim gibi de oldu bi viyaklama. Aldılar az ileride bi masaya koydular ben başladım ağlamaya annemmm oğlummm diye. O ağlıyor ben ağlıyorum. Sildiler yanağıma koydular sustu hep doğum hikayelerinde okurdum bebek tenine değince sustuğunu. Yemin olsun bana dokununca sustu. Öptüm kokladım sıcacık mis gibi. Aldılar bi de babası görsün dediler. Beni diktiler falan yarım saat sürdü . Kafamda dönmeye başladı inceden. Çıkardılar odama götürdüler Ablam ve eşim beni bekliyor ikisi de ağlıyor 😃 bebeğim de odada uyuyor ❤️ Güzel hoş duygular bende 4 saat sürdü sonrası ölüm gibi bişeydi. Çok anlatıp korkutmak istemiyorum sezaryen olacakları. Özellikle soran olursa söylerim. Evet biz 3 günlük olduk sütümüz daha bugün damla damla tek göğüsten gelmeye başladı. Mis gibi kokuyor öpmeye doymuyorsun. Canım oğlum çağan urasım hoş geldi sefa getirdi ❤️ Ben öyle dümdüz yazdım edebiyatım iyi değildir 😝 anneliğim iyi olur inşallah ❤️ Sağlıcakla ❤️