Semisko 2 gün önce sezaryen oldum o kum torbası neymiş öyle inanamadım bana yapılmadı yapıldıgını düşünemiyorum bile yalnızca bir hemşire eli ile kanı boşaltmak için karnımdan bastırdı elini döndürdü bişeler yaptı o ara ölüyorum sandım birde bu dikişlerin üstüne kum torbası düşünemiyorum 🙄 ne gerekçe ile yaptılar