Burcuburcuuu Demet-budak ben de 4haziran son adet gunum ama senden gerideyim mesela canim 6+5 benim. Dollenmenin olduğu zamana goreymis.
Demet-budak Burcuburcuuu evet canim dogru. Yumurtlama gününü döllenmeyi baz alıyorlar. Yine yakiniz sağlıkla kucagimiza aliriz insallah 😊
Burcuburcuuu Nnurmehmet baya arka arkayayiz canim 3 kişi ☺️ Ben de 6+5 teyim. Sag salim alalim kucağımıza insallah
Burcuburcuuu Tnbarz kesinlikle ben de dayanamam yaa su an meraktan oluyorum nasil gececek diyorum 3 ay.
Burcuburcuuu Tazehamis_54 yalnız değilmişim demek ki. Herkesin uyumsuz doktoru ve uygulamayla. Döllenmenin olduğu zamana göre bakılıyor diye yazmıştı bir arkadas burda. Doğru aslında.
Burcuburcuuu Esra_1 insallah canim. Benim de ilk daha🙈 kalem ucu kadar beyaz nokta göstermişti ufacık kesede. Bir dahakine daha büyümüş göreceksin😉 hatta ne cabuk büyümüş bu kese diceksin bu kadar kısa zamanda. Bana oyle gelmişti yani🙈☺️
Cansump90 Burcuburcuuu bende merak ediyorum ama zaten kiyafetleri hazir dedik kiz ya da erkek fark etmeyecek kiyafet olarak bunda da ogrenmeyelim heyecni dha cok olsun dedik 🥰
Kircicegi-34 Kizlar uyuyorum uyanirkwn bir aclikla uyaniyorum nasil yemek ariyoeum surekli acikmaya basladim cok komigime gidiyo açikinca ben ben degilim🍒
Zeynecrin Kircicegi-34 bende öyleyim neden acaba ilk hamileliğim mide bulantısı oldu bu tam tersi şaşırıyorum ve korkuyorum böyle giderse 9 aya kadar ne halde olurum
Burcuburcuuu Kircicegi-34 ben de tam tersi hiçbir şey yiyemiyorum canim iştah gitti, bizim bu durumun ortasını bulmamız lazim 😬 iki öğüne indi öğünlerim o da zorladığımdan🤔
Burcuburcuuu Mlsnr Sag salim kucagimiza alalim insallah bebislerimizi canim 🤗 nasil gidiyor hamilelik?
28haziran Kbrazcan canım ben tüp bebekle hamile kaldım o yüzden sadece embriyo transferinden sonra 12. Gün yaptırdım 455 sonra kontrol amaçlı yaptırdık 2 gün sonra 1000 çıktı kalp atışını duymaya gittiğimizde beta baktırmadım o yüzden bilmiyorum ☺️