Demet-budak Burcuburcuuu benimde 6 haziran son adet günüm. Bebegim 7+1 görünüyor. Baska doktora gidince daha farkli. Doktordan doktora da degisiyor😊
Burcuburcuuu Demet-budak ben de 4haziran son adet gunum ama senden gerideyim mesela canim 6+5 benim. Dollenmenin olduğu zamana goreymis.
Nnurmehmet ecemtmr Bende 6+1 oldum bugün ☺😍aramızda 3 gün var ALLAH nasip ederse aynı zamana geliyor doğumumuz canım Rabbim hepimize hayırlı evlatlar nasip etsin inşallah 🤲💐
28haziran Esranisa 6+4 de kalp atışını duyduk sat a göre ama transferim 28 Haziran da oldu transferden 9 gün sonra kanda gebeliğimi öğrendim 18 Temmuz’da 5+4 de iki kese gördük 6+4 de kalp atışlarını ama dr 6+2 günlük dedi
nilay_ikizler0905 28haziran mrb cnm allah sağlıkla kucağına almayı nasip etsin inşallah.benimde transferim 9 mayısta gerçekleşti ve şuan rabbime şükürler olsun 14+5 ikizlerime hamileyim. Transfer yapıldığı gün 2 haftalık hamile sayıyormuşuz 😊💕
Burcuburcuuu Nnurmehmet baya arka arkayayiz canim 3 kişi ☺️ Ben de 6+5 teyim. Sag salim alalim kucağımıza insallah
Btl_zngn Burcuburcuuu ben ultrasona göre 7+1 adete göre sanırım 9 😀 bende bilmiyorum tuhaf bi gebelik oldu ama mart ayı benimde inşallah ya ortası ya sonu
gizemcivil Burcuburcuuu canım öle eşit gitmeyebilir. Benimde son adet tarihime göre 7.5 haftalık olması lazım ama 6+6 dayım... Kesenin boyuna göre doktor kaç haftalık olduğunu söylüyor. Oynama olabilir endişelenme.
Seymaa16 Adet e göre 8+1 doktoruma göre 7+2 geç döllenme olmuş dedi bende bilemedım bende Mart Annesı olucam İnşAllah kızlar 🌸🥰
Burcuburcuuu Tnbarz kesinlikle ben de dayanamam yaa su an meraktan oluyorum nasil gececek diyorum 3 ay.
Tazehamis_54 Burcuburcuuu Bu program da 8+0 görünüyo Pazartesi doktora gittim 6+3 dedi pek anlamadım açıkçası
Burcuburcuuu Tazehamis_54 yalnız değilmişim demek ki. Herkesin uyumsuz doktoru ve uygulamayla. Döllenmenin olduğu zamana göre bakılıyor diye yazmıştı bir arkadas burda. Doğru aslında.