OzgeeKara 5+6 yım sadece tatlı isteğim gitti çaya bile şeker atamıyorum dondurma canavarıyım gram canım istemiyor onun dışında arada kasıklarıma hafif sancı giriyor ani hareketlerde filan. Başka belirti yok hamile olduğumu çok hissedemiyorum bende 😑
Burcuburcuuu OzgeeKara ayyy ben de hic dondurma, tatli yiyemiyorum ki ben de tam bir tatli düşkünüyüm halbuki.
Nnurmehmet aycasofia Benim de tam aksine hiç akıntım olmuyor bu da beni düşündürüyor acaba normal mi Yani herkeste olmak zorunda mi 😦
ecemtmr Hali Nnurmehmet bende de hiç akıntı yok 🤷🏻♀️Herkeste farklı olabılır yanı sıkıntılı bir sey değildir diye düşünüyorum canım ptesı doktora gıdıcem sorayım bir.
Esra_1 Bende 5+2 haftalık hamileyim. Salı günü doktora gittim normal ultrasonla sadece kese göründü. Henüz oluşum aşamasında dedi. Bu beni çok düşündürdü. Normal mi sizce 😞
Burcuburcuuu Esra_1 normal tabii canim. Daha erken endişe etmene gerek yok ben de 5.haftada gittim ilk sadece kese var demişti. 10 gün sonrasında tekrar gittik kalp atisini henüz duyamasak da gördük 🙈
Esranisa 28haziran canım hayırlı evlatlar olsun inşallah bişey sorabilir miyim? Acaba kaçıncı haftada öğrendin ikiz olduğunu??
28haziran Esranisa 6+4 de kalp atışını duyduk sat a göre ama transferim 28 Haziran da oldu transferden 9 gün sonra kanda gebeliğimi öğrendim 18 Temmuz’da 5+4 de iki kese gördük 6+4 de kalp atışlarını ama dr 6+2 günlük dedi
Nnurmehmet ecemtmr canım sorduğunda burdan yazar mısın banada bende merak ediyorum aslında bende doktoruma sorabilirim ama randevum 3 ağustos daha var sorduğunda bana da yazarsan çok mutlu olurum 😘 bu arada sen kaç haftaliksin canım
Esra_1 Burcuburcuuu biraz telaşlandım ilk olduğu için bilgisizim 🙈 nokta kadar bi beyazlık gösterdi burda oluşuyor dedi ama yinede telaşlandık. Haftaya kontrolde inşallah bizde görürüz, duyarız kalp atışlarını 😍
Burcuburcuuu Esra_1 insallah canim. Benim de ilk daha🙈 kalem ucu kadar beyaz nokta göstermişti ufacık kesede. Bir dahakine daha büyümüş göreceksin😉 hatta ne cabuk büyümüş bu kese diceksin bu kadar kısa zamanda. Bana oyle gelmişti yani🙈☺️