Ravza4141 aslında devlet hastanesindede çok iyi doktorlar var hemşireleri sıkıntılı yengemler devlette doğum yaptılar. Bizim özel sigortamız var o karşılıyor.karşılamasa bende devlette doğum yapardım heralde.çünkü özelde herşey para, doktorun verdiği ilaçların ücreti bile çok uçuk