Snmm41 Ravza4141 Kocaeli hastanesi Erkan beyi tavsiye ederim çok iyi bende birçok doktor denememe rağmen hiç memnun kalmadım hiç birinden Erkan bey çok iyi ve ilgili. Eray çalışkan i da öneririm ama biraz fazla pahalı
Ravza4141 cigdemino Estağfurullah :)doktor 3 bin TL dedi ama yetkili danışmayla konuştum 2.500 TL benim doğum kasım da ve sezeryan olduğu için o zamana kadar zam gelicek dedi maaglesef
cigdemino Ravza4141 Benim de dogum icin tahmini Aralık dedi. Acaba doğum sekliniz nasıl net? Siz mi istediniz? Bana kimse doğum şekli hakkında konuşmadı da henüz merak ettim. Bu arada tekrardan teşekkür ederim bilgiler için 💕
Haticefirat Ravza4141 aynen aslında ben devlette doğurmayı da düşünüyorum ama ilgi alaka sıfır o kadar doguracaaz yani o paraya değer diye düşünüyorum
Ravza4141 Haticefirat kesinlikle bende öyle düşünüyorum, detaylı ultrason için Umuttepe hastanesine girmiştim biraz bakindim dogumhaneye ama ilgi alaka nasıl olur bilemedim
Symsglm Medical, akademi, konak, kocaeli tıp, cihan hastanesini fiyat olarak kıyaslarsak doğum olarak net ücretlerini bilmiyorumda randevu ücretleri falan en uygun cihan hastanesi sonrasında konak. Gerçi doktora görede doğum ücretleri değişebiliyormuş.
Ravza4141 Symsglm kız kardeşim kocaeli tıpta 2250 TL YE yaptı çokta memnundu ve hastane ayağının dibinde basiskelede yani ,bende derince de oturuyorum uzak o hastane bana diye düşünüyorum
Haticefirat Ravza4141 ben umuttepe de geçen sene doğum yaptim canım tavsiye etmiyorum çok soğukkanlı davranıyorlar evet öyle olmalı ama birazda hasta doktor samimiyeti olmali bence
Symsglm Ravza4141 araç varsa uzak sayılmaz burdan 15 dk. Benimde kocaeli tıpta aklıma takılan tek sorun sancı odasına falan kimseyi almıyorlarmış
Ravza4141 Eeeeeeee bende bunları yasamak istemiyorum ,ama bir yandan da doğum için bu kadar paraya yazık değil mi diyorum,offff arafta kaldım:(
Haticefirat Ravza4141 eğer bu parada bir kaybın olmazsa maddi durumun el veriyorsa bence özel sonuçta en önemli şey bizim canımız sağlığımız ama bu para seni çok zorluyorsa devleti öneririm çünkü aslında devlet ve özel aynı yapılması gereken şeyi yapıyor sadece biz o dk çok hassas olduğumuz için ilgi alaka bekliyoruz bence
Eeeeeeee Ravza4141 bende çok para vermek istemedim açıkçası, ama doktora güvenmek önemli. Bir de eşini yanına almamaları kontrollerde bile odaya girememesi bana saçma geldi sanki tek benim çocuğum.
Eeeeeeee Akademi hastanesinde sezeryan 3200 normal 3600 muayene de 150 😏 Medicalde sendika anlaşması var ama sadece öğretmenler mi bilmiyorum 2500 oluyor Doğum.
Ravza4141 samettugce41 ben ilk kızımı necati celikte dogurdum 9 sene geçti ama gerçekten çok memnun kalmistim simdi nasildir hic bilmiyorum
Ravza4141 Haticefirat orta halli yaşıyoruz canım ister istemez bütçeyi sarsacak bende doğuma vereceğim parayı kızımın ihtiyaçlarını alirsam daha iyi diye düşünüyorum.aslında kayinpederim destek olur ama kimseye ağız açmak istemiyorum kendi yagimda kavruluyum diyorum .biyandan da seneler sonra anne olucam korkuyorum ilgi alaka istiyorum doğum anında ama bakım Rabbim hepimize hayırlı bi kapı açsın inş o vakitte
A_S_K Ravza4141 bende özele gidiyordum doğum ücreti falan derken vazgeçtim. Gebze fatih devlet hastanesinde aynı özel gibi ilgilenen tek tek odaya alan neslihan hanımı buldum gayet ilgili güler yüzlü orada doğum yapacağım🌸
Haticefirat Ravza4141 bende seninle aynı şeyleri düşünüyorum 🤗 bir kaybın var 3. Gebeliğim eşim asker aslında maddi durumumuz kötü değil ama çokta iyi sayılmayız.o parayla bebeğin bütün masraflarını karşılarım diye düşünüyorum bir yandan da boşver benim rahatım daha önemli diyorum arada kaldım işte
Symsglm Ravza4141 aslında devlet hastanesindede çok iyi doktorlar var hemşireleri sıkıntılı yengemler devlette doğum yaptılar. Bizim özel sigortamız var o karşılıyor.karşılamasa bende devlette doğum yapardım heralde.çünkü özelde herşey para, doktorun verdiği ilaçların ücreti bile çok uçuk