cigdemino Zeynepalya ilk doğum gibiii heycanlııı😍 inşallah çok güzel bir doğum anınız olur, dularim sizinle 💕 müjdeli haberinizi burdan alırız sonrasında 👶
Symsglm Ravza4141 sorunu anlayamadım ama söyle söyliyeyim hem sigortamız var hemde özel sigorta var iş yerinin gösterdiği bi kolaylık özel hastanelerde hiç bir ücret ödemiyoruz. Böyle olmasa bende devlete giderdim diyorum.özeller çok pahalı
Sevda41 Ravza4141 merhaba bende özelde medikale bertan beye gidiyorum çok memnunum giden arkadaşlarım vardı zaten çok ilgili detaylı muayene yapıyor çok güzel Bilgi veriyor ben çok memnunum 🙏🏻
brcaky Sevda41 acaba hala burayı görüyorsanız bende bertan beye gidiyorum doğum süreciniz nasıl geçti hastaneyle ilgili hep kötü şeyler duyuyorum ama sizin tecrübeleriniz nasıldı?