Merhaba kocaelinde olupta doğum yapan veya yapacak olan anneler hangi hastaneyi tavsiye edersiniz?ben Sopali Devlet hastanesine yakinim ama orda nasıl olur doğum bilemiyorum,devlet olduğu içinde hep kafamda deli sorular lütfen yardımcı olur musunuz?:((