bhrrhbpp24 cennet22 amin inşallah sağol canım açılma olması için ne yapmam lazım fikir verir misiniz biraz 😘
cennet22 ya acılma olması icin surekli oturup kalkman lazım die duymustm hani pilates topuna oturur gibi ise yarıyomus sanırım
bhrrhbpp24 cennet22 canım şimdi suyum geldi ama sancım yok denecek kadar az tekrar hastaneye gitmeli miyim hemen yoksa 1,2 saat sonra gitsem olur mu
TugbaClk bhrrhbpp24 suyunuz geldiyse hemen gidin bence Allah muhafaza bebeğiniz susuz kalır riske atmayın
cennet22 bhrrhbpp24 ayy hadiii insAllhhh 🥰saglıcakla al yavrunu kucagınaa . merakla bekliyoruz seni 🤗
bhrrhbpp24 Nesli68 yok canım doğurmadım daha bugünde suyum geldi birazdan tekrar gidicem hastaneye ama sancım yok