ayse1628 normal doğum oldu kızlar benim biraz zorlu geçti doğum süreci çok acı çektim suni sancı verdiler 13,14 saat ıkınamadım bebeğimin kafasında ezilmeler var biraz birde sarılık olmulçş başka hstaneye sevk edicekler oğlumu dua edin nolur biran önce iyi olsun