Rabbim hayırla kucağınıza almak nasip etsin ama bence ilk doğumunuz olduğu için soulıyorum imza verip çıkın eğer hastane yakınsa dkklarınız 2/3 dkka ya inince hastaneye gelin ben çok pişmanm öyle yapmadğm için suni sancıyı da verdiler boşu boşuna sancı çektm sonç SS