Akarsu bişey danışmak istiyorum size benim önceden 3 düşüğüm oldu bunların 2 sinde kese felan oluşmamıştı 1 de de boş gebelik olmuştu şimdi ben gene hamileyim şükür rabbime keseyi gördük kalp atışını ne zaman duyarım 5+5 im bide sık sık idrara çıkma çok değil mide bulantısı da yok gögüslerde ağrı var sadece herşey yolundadır inşallah dua edin kalp atışını duyayım 🤲🤲