Akarsu öncelikle sağlıkla alalım bebislerimizi kucağımiza. Bende Şubat annesi olacağım insallah 10+6 haftalık hamileyim. Bulantilarim var benimde sabahları bir gün olmazsa diğer gün mutlaka cikariyorum , baş agrilarim var son iki üç gündür o çok zorluyo beni onun dışında uykusuzluk çok yaşamıyorum ama hamilelik sonuçta bu günü gününe uymaz hiç birşey tabi. İnşallah hepimiz kolay ve rahat hamilelik geçiririz