baltacirahsan yok canım yarın olacağım ağrım var zaten ama akıntımda çok fazla yumurtlamanın üzerindende geçti bir hayli zaman çıkar diye umut ettim geçen bekleyince silik çıktı dün yaptığımda öyle oldu ama zaten beklemekten oluyo sanırım bi kaç saat sonra öyle oluyormus silik benim pek bir umudum yok yani 😊