Busimss Hirabia 5 ten yukarı olanlar genelde gebelikten sayılıyor ama sen yine 2 günde bir kan vererek bir baktır canım yükselir belkide
38Prens38 Hirabia sen 2 gün sonra bidaha yaptır deger 2 katı olursa %100 gebesin sabret 2 gün daha ay cok merak ettim inşallah var
Hirabia 38Prens38 inşaAllah nolur dua edin bana kesin haber vericem bel ağrım çok bugün kasık ağrıma var iş falanda yapmadım normalde iş yaptığım gün bu kadar belim ağrır :(
Marayy Hirabia Nar Tubasim Yvsbsra ikimelekannesi___ Trabzon61 Deletedmom2224 kızlar adete 4 kala tekrar gebelik testi yaptım yine saatler sonra çıkan çizgi oluştu sanırsam bu ay da hamile değilim olsa çıkardı 🥺 https://i.hizliresim.com/r06qnm.jpg Hamilebiranne
Deletedmom2224 Marayy 4 gün bunu anlamanız için çok erken bir süre benim adetim geçene kadar hep negatif cıktı test . Insallah vardır 💕
Annemmm2 Marayy CNım ümitlendirmek istemem adet günüm gelip 2gün gecene kadar saatler sonrası cıkan silik testle hamile oldugmu ögrendim önceki actıgım postlara bak bir istersen suan 12 haftalık hamileyim 🥰 Darısı sizlere olsun ❤️🤲🤲
Hikmethanim_07 Marayy Canim insallah hamilesindir bende test yaptim ilk 2 3 dk da negatifti sabah tekrar bakma gereği duydum ikinci çizgi senin gibi silikti hemen test aldırıp tekrar denedim sabah ilk tuvaletimle ve 34 haftalik hamileyim
Senaaysu Marayy cnm benim testim de böyleydi hamileyim bence kan testi yaptır emin ol ☺️Rabbim gönlüne göre versin
Deletedmom2224 Marayy dediğim gibi benim adetim geçmeden asla çıkmadı. Kan testi yaptırın kesin sonuç mutlaka çıkar